Fredags snackis!



Igår kväll var min invägning på sjukhuset, faktum är att jag var rent av mera besviken när jag gick därifrån än vad jag var innan jag gick in i de hela!
Jag har gått ner 0.5 kilo sedan jag var där sist och de är väl bra men inte nu i efterhand när doktorn säger att jag ska och måste gå ner till minst 75 kilo, det är 9,5 kilo dit! Det är långt och målet kommer bara längre och länge bort! Min dröm om att allt ska bli bra och jag ska få som jag vill käns mera avlägset än vanligt!
Jag vet, jag måste kämpa hårdare, bättre.
Jag vet inte varför jag inte kan förlora vikt, jag äter ju mindre och bättre, jag motionerar dagligen vilket jag aldrig gjot förut! Jag är besviken och ledsen.

Från och med i dag ska jag börja föra matdagbok, jag drar mig verkligen från de, men de måste göras så det är ju bara att öppna anteckningsboken och börja skriva. Jippi!

Nu ska jag leta fram mina stavar som jag fick av linda&stefan för ett par år sedan, damma av dem och ta en rask promenad!

Jag hatar BMI modellen!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0