GotGräs?



Tisdags lycka!?!
Telefonen ringer och jag svarar, hm vem kan detta vara??
Jag ska på yttligare en intervju imorgon, se fram emot den väldigt mycket, de är verkligen att jobb jag vill ha, ett jobb i rätt riktining, ett jobb som förvisso är under en kort tid men ett jobb för framtiden!
Jag vill ha.

Sedan ikväll då ska vi gå och se på en lgh, en lgh som jag inte tror kommer vara så intresant då jag verkligen vill ha en annan som vi blivigt erbjudan, men den lgh är så underbar att jag slår vad som att vi inte kommer få de eftersom vi inte står tillräckigt bra i kön än! De är en bittersamk i min mun, jag var ju närmlign i jan och tittade på en lgh, den var underbar, den var min dröm och min verklighet, vi fick den inte, jag låg inte bra till i kön och det sved så illa att gå därifrån och veta att jag aldrig kommer sätta min fot där igen! Denna lgh som jag nu vill ha har samma plan ritning som den lgh.
Jag gick förbi lghn igår kväll och jag kunde verligen se mig själv gå in i proten och gå hem.

Jag vill packa upp vårtat hem och flytta, jag vill köpa flyttkartongar och adressändra. Jag vill ha de nu!
Vi har under 3 år letat nytt hem, vi har i oktober bott här i 4 år. Jag älskar mitt hem men vantrivs ändå!
Alla dessa grannar som gjort vårt och mitt liv ohållbart!
Jag skämtar inte när jag säger de jag kan sova igenom nästan allt numera.
Jag vill bo lungt och tycker det är orättvist att jag ska behöva flytta för att få lugn och rå!

Jag ska diska.

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0