Idag!

Just i dag firar jag och hampus 86 månader! Vi valde att spendera det på olika håll.
jag i soffan hemma och han med hans klasskamrater i västerås!

Annars så har min syster + barn vart och hälsat på idag! VI åt lunch hemma hos mig och sedan så gick vi ner till en lekpark och lekte av oss. sen gick vi på stan linda köpt en jätte fin jacka till maya och sedan viknade vi av hampus och åkte hem för lite mellis!
Super mys, mer ofta tack:)

klokan är halv 7 snart och det käns som om klockan bara är max 4!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Sofia

Är de inte dags att ni gifter er snart.. ;) NI har ju varit ihop i en eeeeevighet!!

2010-04-16 @ 21:50:39
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0