Måndag?

Jag har mycket svårt att hålla reda på vilken dag det är, jag har ärligt talat inte någon aning om vilken dag de är ibland. Helt sjukt! funderar på att göra en stor anslags tavla hemma där datum och dag står med stora bokstäver så att jag kan hålla mera koll på dagarna!

Imorgon kväll ska jag och hampus gå och titta på en ny lgh, och snart om ca 1-2 veckor ska vi se på yttligare än! Jag vill så gärna ha den som vi ska se på om 1-2 veckor. Det är ett perfekt läge, underbar planlösning och ha den är perfekt! Jag kan inte berga mig, jag vill ha den så jag hoppas vekligen att man ligger bra till på listen att vi kan få den! Alla från hålla era tummarn sten hårt för min skull!

Nu ska jag gå på prommis, denna gång ensam, carro ligger hemma och mår dålig så hon var inte så pigg tyvärr! så nu är ipoden laddad så nu fins det ingen ursäkt att inte gå ut och gå!!


Fröken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0