My heart on the dancefloor...



Jag saknar min vän, jag saknar att gå ut på fredagra och DANSA!
Vakna upp dagen efter och ha ont i fötter och kroppen för att man har dansat så mycket!
Jag vill komma ut och träffa folk, nåväl fulla eller inte, jag vill träffa dem!
Jag vill dansa mig svettig på ett dansgolv av vassa armbågar och lamkött!

Så är du som jag sugen på att dansa, sjunga och bara släppa loss tveka inte
jag förtjänar att dansa mitt ass off.

Fröken.KlockanÄrFörMycketOchJagVillDansaTillLadyGaga.


Kommentarer
Postat av: pappa

Ja .... jag kommer skulle vara kul med utgång !!!

2010-04-10 @ 11:07:21
Postat av: Hanna

hehe kom ner till mig i norrping nästa helg så går vi ut...fyller ju jämt i år ;-)

2010-04-10 @ 18:28:40
Postat av: Maria

Precis sådär kan jag känna. Alla mina kompisar som gillar att dansa bor i andra städer så ibland skulle man vilja slänga ut en efterlysning! Dansa är ju det bästa som finns!!!

2010-04-11 @ 22:17:39
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0