En dag i årdningen!



Onsdag, dag 6.
Hittills under min "arbetslösa tid" har jag hunnigt med att vara på ams 2 ggr, jag har fått en jobb coach och en ungdoms handledare (jo jag är 23år och klassas fortfarande som ungdom). Jag tillbringade 1 timme att finslipa mitt cv i dag inna jag skickade iväg det till ett jobb som jag ville söka!
Jag kommer nog in i det snart så att det inte behöver ta 1 timme att finslipa cvt!

I mitt privat liv har jag hunigt fira 7 år tillsammans med hampus, helt sjukt vad tiden går fort, men ändå så sakta! Men husom så åt vi en fin middag hemma sedan gick vi och kollade på bio.
Det var en hel mysig kväll och jag är så glad att jag har han!
+ att jag har min mamma och pappa som ställer upp så himla mycket, jaga är så himla glad att jag har dem, att de är min mamma och pappa och ingen annans! jag vet att jag inte säger det som ofta men nu är det så att jag uppskattar dem oerhört mycket!

"Jag kan inte mer än vad jag kan"

Fröken


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag håller tummarna för dig! :)

2010-02-18 @ 08:25:09
URL: http://caarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0