I min kropp!

Gott folk. Både nära och kära!

Musiken strömmar från mina högtalare här hemma!
Det ända som håller mig uppe och vid medvetande är min musik från spotify.
Jag har drabbats av en fruktansvärd förkylning som tär på min kropp men än vanligt!
Idag var jag på "jobbet" helt död, helt orkerlös och blek. Varöfr jag utsättermig för detta är mig en gåta.
Och jag vet ärligt inte vad jag gett mig in på för helgen!
Det ända jag drömmer om nu är att dansa, dansa av mig all ångest, all oro, allt som gör mig illa + denna förkylning som tar på alla mina krafter.
Men eftersom denna förkylning är så intervis som den är blir det en lugn hella kväll med chips och godis och lite gott vin!

Over and out!

Fröken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0