Lucky Me!



Idag har jag haft en sådan bra dag, ska inte överdriva och säga att allt har gått vägen men det mesta.
Flera sådanna här dagar tack!

Torsdag, dag 7 i ordningen.
Idag känner jag mig rätt duktig då jag har sökt två jobb, det kommer nog en till innan dagen är slut. Jag har börjat tröttna åpå att sitta vid datorn hela dagarna, leta och kolla upp uppgifter och massor med annat, det är rätt så boring ska jag berätta för er.
Men i morgon ska jag förhoppningsvis åka till västerås och spontan lämna in mitt cv i massor med butiker IGEN! Jag tror inte att det är så stor chans att mn får jobb genom de men jag gör ialle fall något för det i den riktningen!
Det är arbestgivarnas fel bara att de inte ser vilken pärla jag är! för de ska ni veta, jag är en riktig pärla!
får se om västerås blir av!

I mina privata stunder idag så har jag tagit en fika med hampus på tant gredelin, jag tog en skink&ost smörgås och hampus tog kaffe och en salami&brie smörgos, det är mycket trevligt att sitta på tant, det är så mysig och de som jobbar där är så söta. Sedan har jag gått och köpte mera material till lite pyssel så jag har något jag kan göra när jag har rast frö jobbsökandet!!
Annars har det inte hänt så mycket i dag.

Nu ska jag måla klart min högra hand med mitt nya svarta nagelack, Goood looking!!

Förken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0