Måndag!

Måndag, dag 4.
Jag har avverkat de mesta som jag skulle ha gjort för idag.
Massor med papper som skulle fyllas i och massor med telefon samtal.
Nu sitter jag och syr och väntar på att hampus ska komma hem med min bokhylla!
Håller även på att göra en cheklista för denna vecka, har väligt mycket att göra denna vecka!

Idag fyller min mamma 46 år, vi var i bålsta igår och åt middag. SÅ grattis till min kära mamma!

Snart kommer hampus hem och då ska vi åka till bålsta och lämna tillbaka bilen som vi lånade för att hämta min bokhylla! WIIWII, jag vill ha min bokhylla NU!!

Fröken.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack så Mycket

Jag älskar er också allihopa

2010-02-15 @ 14:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0