Sagan om..



God kväll gott folk!

Idag var min sista dag på jobbet, i morgon börjar mitt arbetslösa liv igen.
Planerna för i morgon är att åka till komunhuset och hämta upp alla mina arbestgivar intyg.
Jag har 5 st för det snatste året, Sedan går jag vidare in på ams för den berömda inskrivningen.
Detta lär ta större delen av förmiddagen.
Efter att alla papper är på skrina och klara beger jag mig hem för lite te och surfning på nätet.
Västerås står näst på min lista, jag ska hämta hampus på skolan och seda ska vi in på myrenas och kolla om vi hittar två sängbord till vårat sovrum.
Sedan så ska vi leta efter en fin present till kin mor som fyller år och ska firas på alla hjärtans dag.
Detta är alltså dag 1 av min "nya" liv.

På lördag ska vi till bresse och vandra, grilla och mysa i solen med hampus.

Välkommen till min blogg.

fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0