"Jag ser mig i spegeln med ögon röda av gråt
Jag tänker hur gick det till hur bar de sig åt"

Väl medveten om att det är alla hjärtans dag i dag!
Men jag kan inte kliva ur min kropp och göra allt ogjort och le.

Igår kom herr ånget och hälsa på igen, Jag kan inte beskriva hur mycket jag hatar när herr ångest hälsar på.
Har en känsla att han kommer stanna ett tag.
Det gör så ont att säga det högt, det gör ont att inte säga det alls.
Hur ska man bete sig? hur ska man agera?
Ibland vill jag inget annat än att lägga mig ner på en öppengata och skrika efter hjälp i hopp om att någon ska ta tag i mig och göra allt rätt, bra och perfekt.
Jag är arg och bitter, jag är bitter över alla falska lov ord, alla falska.
Hur ska jag bära mig åt för att få så många att förstå något som jag inte själv förstår!

Jag saknar de jag gjort mig förtjänt av under så många år.
När är det min tur att spela roll?
Är jag inte värdig?

Det är alla hjärtans dag.

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0