Genom ett kristall glas.



Idag är det måndag, måndagen den 29 mars.
Jag har vart arbetslös i 46 dagar. hela 46 dagar.
Jag har haft mycket tråkigt under mina hela 46 dagar, jag gör samma sak varje dag om och om igen vilket innebär att ibland vet jag inte vilken dag de är eftersom alla ser lika danna ut!

Jag har börjat lägga in lång lång prommisar eller en tripp till simmhallen så att jag gör något annat än att sitta vid datorn hela dagen! Jag ser fram emot mina promisar och simningar. de är sköna och avkopplande!
Ikväll ska jag gå på promenad med carro och i morgon ska jag gå och simma tror jag!!

Nu ska jag fortsätta med att skicka in dagens ansökningar!


Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0