Längtan om sommar tider!



Ja, jag har en längtan som aldrig vill gåöver!
Jag har en längtan om sol, om ett nytt hem, ett nytt jobb, ett nytt liv.
Denna vecka har vi haft vår i hjärtat, snart är all snö borta och de kommer och soppar upp gruset från standens gator. Vår jackan är framme och vårskorna har tagit över efter vinter skorna och jackan!

Idag fick jag hjälpa av en revisor att fylla i alla dessa papper som a-kassan behöver. Jag ville inte att A-kassan skulle förstöra denna fredag så efter jag vart hos revisorn så gick jag in på röde korset hör och häpna jag fyddade!
De hade igår fått massor med nytt så det var så passande att jag kom in idag, jag hittade en rörstran "picknick" servering skål med hantag. jag har letet så länge efter en del av picknick serien och nu hittade jag de, Jag ahr planterat en blomma i den nu och det står så fint i mitt fönster!
Sedan hittade jag en liten gul glas tax till kast hyllan och ja den kostade 2 kr så jag kunde inte motstå! 

Nu sitter jag här hemma, något stolt över mig helg eftersom jag har haft en sådan bra och nyttig vecka! 
Tyvärr slutar den med VIN, jag tycker jag förtjänar ett glas vin i kväll så det är inhandlat och klar. Here I com.

Fröken 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0