sol, sol, sol.



Idag ska jag gå och simma.
Eftersom jag har så ont i fötterna från den lång långa promenaden igår beslutad jag att jag skulle gå och simma idag istället, de blir visseligen en promenad till simhuset och hem igen så de får duga för idag!
Kanske får med mig hampus på en prommis ikväll med!!

Annars har jag suttigt sedan klockan 8 och sökt en hel drös med jobb, tyvärr tar det sådan tid att söka jobb, man ska ändra cv:t innan varje ansöka kan sickas in och de är fan drygt!
Men nu är ialle fall en drös mail skickade och sedan ringd min telefon igår och jag ska på inyterju efter påsk, håller tummarna!!!

 Nu ska jag äta lite mellis och plocka fram mina badkläder och gå och simma!
Måste även köpa ett hänglås på vägen ner!
Jippi!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0